3dje gången jag har glömt !!

 HejPåEr (:
Idag blir det hemma från skolan, har skitont i magen ):   .. Men jaja, ska försöka plugga lite iallafall.. Har fett mycket kvar, kan jag säga. Ska börja direkt efter det här inlägget. Och idag ska det fanimej bli nåt gjort också.. Inte som studiedagen !
 Igår presterade jag inte direkt lika mycket som planerat, känner mig väldigt o-nöjd... Har skrivit typ en sida om geografin, det ska bli typ fyra. Grattis mig. Men jag kommer ju lixom aldrig igång på nåt vis... Men idag SKA jag. Och jag måste (om det nu gör nån skillnad), dom ska va inne på torsdag. Uschochfy...
 Den här veckan är väl en vanlig vecka, aktivitetsmässigt men nästa vecka så drar vi igång på riktigt! Julkonsert-träning varje dag, tror jag, och jaa, minnen från alla föregående år kommer tillbaks. MYS ! (:
 Igår drack jag glögg. Då kändes det verkligen som jul! (:   Den här julen ska (som ni nog vet, vid det här laget) inte få försvinna på typ en vecka, vi börjar STORT första advent. BAKA <3
 Pratade i telefon med Hanna igår (ja, hehe, det vart kanske lite för sent... (a)) och vi hade SÅ kul ! Första gången vi flummade på LÄNGE ! Tycker dock synd om Hannas telefonräkning, vi pratade ganska  länge..... (a) Men det gillar vi ! För att prata i telefon är en MYCKET trevlig sysselsättning (är ni förvånade ? ^^ )! Och ja, då kanske jag inte behöver prata i telefon idag, lika mycket, och förstöra min tid... Jag SKA vara duktig.
 Men nu ska jag nog börja... Orkar inte, vill inte men måste. Usch ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0