torsdag/fredag

Idag har jag haft rooligt  :)
 Blev väckt ca halv tolv av Emelie och var då riktigt slö i hela kroppen. Gick upp och tog hallonkräm och titta på vänner. En stund senare fick jag köttbullar av mormor :). Det var jättegott! Sen spelade jag piano en stund och gjorde mig sedan iordning för att visa mig bland folk.
 När jag hade packat ihop danskläderna, tog jag cykeln och åkte ner på stan. Där  kollade jag i några affärer och åt en sandwich-glass tills jag inte orkade kolla mer(hittade VÄRLDENS snyggaste skor på Vagabond, de uppfyller alla krav!!) och började då åka mot dansskolan. Det var tråkit att åka själv men jag hittade iaf ! 
 Väl framme var jag (har typ aldrig hänt) FÖRST där av alla!! Då ringde jag Jessica och beklagade mig över värmen och det mulna tills massa av mina kompisar kom, då jag slutade och gick och prata med dom ist. Jag blev glad att se alla igen, de var glada och solbrändare än sist jag såg dem. Vi var tvungna att stå utanför ett tag, då Emma (dansläraren) inte hade kommit och det var såå varmt! Alla var helt smärtade.
 När vi kom in upptäckte jag att jag hade glömt vattenflaska, strumpor och sneakers :P, men det funkade ändå. Vi började värma upp lite smått och jag kände hur otroligt stel jag var... Men jag kom ner i spagat iaf      :). Vi gjorde kort uppvärmning och började göra koreografi ganska snrt. Man blev AS-svettig ! Plus att det var varmt i danssalen. Men det var jätteroligt och härligt att dansa igen <3. Aja , sen började vi  iallafall med att koreografera egna som vi ska lära varandra imorrn.
  När dansen var slut kom mamma med cykeln och vi skulle cykla hem tillsammans. Vi stannade på LIDL och köpte en läsk och en isglass till mig; båda citron. Det var jättegott och jag drack ur typ hela drickan på en gång. Vi gick en snabbis ner på stan också och köpte hudkräm. Sen skulle vi kolla på de där Vagabondskorna men RYNS hade stängt och mamma orka inte gå till Vagabond så vi ska till stan på lördag ist :)
 Direkt när vi kom hem satte jag mig vid TV:n och orkade inte ta mig upp tills mamma kom med den lovade thai-maten <3 Då blev jag glad och fick styrkan att gå upp :) Vi skulle sitta på balkongen men jag satte mig inne för det kom en geting : / ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0