torsdag :/

 Idaag har jag träffat Hanna och Jessica och vi gick på stan :) (min favoritsysselsättning?) och jag hittade en fiiin blågrön tröja, men jag köpte den inte, tror knappt att jag har så mycket som den kostade fast den var billig (a)... Vi gick till lite olika affärer och hade trevligt :) När vi blev trötta gick vi och köpte festis och godis och gick sen till McDonald's och köpte en stor pommes frites (med chilidip :D) och delade på. Där satt vi läänge och pratade tills jag kom på att jag nog skulle hem, och de andra följde mitt exempel. Hanna skulle åt andra hållet men Jessica skulle åka tolvan och jag tyckte att hon skulle ta den från oxbacken och det gjorde hon, så då fick vi en fin liten pratstund (särskilt eftersom att vi precis kom när den innan åkte), det var myysigt :L
 Har på mig min nya klänning :) och mina gamla FULA svarta Cheap Monday jeans (men jag hade dom bara för att jag tyckte att det var bättre med jeans än tights och svarta passade bäst) så jag ska nog byta om strax. Och sen så måste jag ju spela lite också ; hitta en låt tills på lördag (uppspelningsgrejen) som jag tyyp måste gå på... FAN.
 MÅÅSTE bara få klaga lite; FYYRA dagar kvar tills skolan börjar!!! Jag tror jag döör. Och jag har dessutom ingen väska som jag vill ha! För jag har ju inte köpt den fina för jag har ju nästan inga pengar ! Sen måste man fixa allt annat också, vaaad drygt. Typ pennor och sånt (iår ska jag inte tappa bort alla tusen pennor!!) men fiina Marimekko-block har man ju redan :) Vad jobbigt att få betyg också, då måste man kanske lyssna på vad lärarna säger ? USCH, vad jobbigt. Det enda som är bra är att man träffar alla utan att ta initiativet, ALLA bara är där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0