torsdag - 14

 Gaaah, två veckor kvar !!!!!!!!!!! Det är typ hur lite som helst !!! :O Jag ba shiit ! Men en bra sak; mamma ska förmodligen beställa bikinitoppen åt mig ikväll :) ! good...
 Nu är man ensam på den här våningen, jag är glad att jag har mormor och hundarna. Palla va ensam. Mormor lagade kvällsmat till mig, köttbullar  :)
 Åh, vad hääärligt att komma till varma ställen; det är ju ASKALLT här :S. Och typ få använda sina sommarkläder mer, finns mycket jag knappt har använt :/. Som t.ex. min KylieMinogue-tunika, den gillar jag mycket, och jag har nästan inte använt den :(. Men nu får jag tillfälle, förutsatt att solen skiner och temperaturen är på min sida *hoppashoppashoppas*... Kan dessutom använda mina röda högklackade lite ! :D
 Imorrn blir det kuul ! :D Men bläää att mamma och pappa tog med kameran till Umeå, så att jag inte kan ta bilder ! (Jag blir arrrg, när är min fixad ?!?!?!?) För jag menar; hur kul är det med mobilbilder ?! BAAAJJS ! 
 GE MIG mycket pengar så jag kan shoppa !! Jag har inte shoppat så mycket på sista tiden :( och får inte det heller (för mig själv) , man vill ju ha pengar i Barcelona, och alla andra städer det blir. Jag kom på att ; om det blir dåligt väder så kan man först shoppa när man är i städerna (det gör man ju ändå) och sen sola solarium, så man inte kommer hem som en jävla blekfis ! Det vore typiskt mig ... :/ Måste ladda upp med böcker att läsa medan jag solar också ! AAARGH , jag känner mig lite "outofcontrol" !?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0