tisdag

 Idag har jag haft kuul :)

Vid lunch ringde Jonte och sa att han var utanför så när jag hade ätit gick jag ut till honom och vi stod och pratade en stund utanför. Sen gick vi in och typ kolla på TV/pratade. Efter typ en timme kom Jessica och vi  tittade lite mer på TV, tills Hanna kom då vi var såå flummiga :D. Det var kul ... Aja , sen gick Jonte för han skulle till frisören och vi andra gjorde oss iordning för att komma iväg till bussen. Det tog ett tag och EMelie tyckte nog att vi var asdryga... (a)
 Sen kom vi ner till stan och tog bussen (samtidigt som Jonte cykla) till Arosfortet. Vi hade bokat klockan tre och kom typ halvfyra och var fyra istället för tre :p .. Aja , sen var vi där och typ hade godis-paus och sen var vi där lite till. Vid halv åtta var vi klara (och trötta) :D. Så då satte vi oss och väntapå mamma medans Jonte cyklade runt lite ... Sen kom vi på att vi ville bli skjutsade (på cykeln DÄR, alltså) och när vi hadfe gjort det ett tag kom jag på det FINASTE ! <33  Det var JÄTTEKUL, planen var såhär: hanna skulle cykla och jag skulle sitta på hennes rygg :D Och det FUNKA :D. Då var vi gaanska flummiga (aaa). BEST DAG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0