tisdag

I morse vaknade man tidigt av att Emelie stod och dunkade igen mammas lådor ca HUNDRA gånger, högt också. När jag tog mig upp tittade jag på klockan, halv tio; ganska bra eftersom att jag skulle träffa jessica sen. Då tog jag mig två mackor och satte mig  vid TV:n och Vänner :) Kollade nog på två avsnitt och sen gjorde jag mig iordning. Mormor kom upp och sa: "Gör dig lite fin, Lage ska komma" ^.^  och när jag hade gjort det spelade jag piano.
 Vid tolv kom Jessica, precis då jag skulle äta. Mormor hade lagat kyckling och efter fick vi varsin pannkaka med sylt och glass :) Sen pratade vi med Lage en stund (på mormors begäran) och sen åkte vi till Löga. Vi tänkte åka till Johannisberg men vi orkade inte cykla dit (a). Där låg vi några timmar, tills vi bestämde oss för att åka hem och dricka juice :L.
 Väl hemma satt vi vid datorn ett tag och tänkte titta på "Shrek the third" men datan dampa så vi spelade spel istället, vi var inte jätteduktiga ;)... Sen dansade vi en stund och sen kollade vi på en gammal dansfilm :), usch jag var jätteful och DÅLIG !!! Fy .. :b
 Vid fem var Jessica tvungen att gå hem och precis när hon skulle gå fick jag headrush och ställde mig och blunda mot en vägg. Då frågade Jessica: "Headcrush?" xDxDxDxDDDDD Hahaha, jag höll på att dö !! :D Det var smart av henne ^^ ...


Kommentarer
Postat av: jessica

ja men det är mkt finare m headcrush!!!:L<3

2007-08-13 @ 14:37:47
URL: http://jjjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0