tiisdag - 16

Tjaa alla små människor =D
 Jessica var sjuk idag, det var eelak ! =/ Hon kunde inte komma till mig och Hanna i skolan men hon kunde MINSANN åka och köpa en cykel. DUM.
 Annars har väl inget speciellt hänt, jag glömde inte att lämna in ledighetslappen *stolt* men jag hade ingen tejp så jag kunde inte skicka iväg min konsfirmationslapp (jagveet, borde ha gjort det för LÄNGE sen, men iallafall). Men Hanna och jag var på stan efter skolan och jag köpte en svart T =). Hanna köpte block. På stan såg vi Bea, ungefär hundra gånger =)...
 Har faktiskt gjort läxan idag, jagveet, början på en ny era; intekommaförsent- och göraläxaneran =D Det känns braa. Hihi...
 På biologin (första lektionen dubbeltimme =O) var Hanna och jag flummiga >=) Då är vi sååå fina !! Jag ritade en serie i två delar om hur en piraya äter en falukorv (bilder från detta kommer nog om en stund på min bdb; amaniid.bilddagboken.se) och Hanna ritade en räka som åt upp en varg ...! Vi är fööör konstiga ! Fast det är fint. Och på rasten gjorde Hanna en "show" där hon dansade med skelettet (tills Anders Svensson kom in och inte såg så glad ut xD).
 Nuu ska jag gå och spela lite och sen typ äta och så. Och ringa Jessica, kom jag på. Aja, iallafall; HadetsåjätteBÄST !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0