sööndag

 Kom precis hem från dansen, SISTA dan idag :( så det var "uppvisning" för föräldrarna :b .. Det gick helt okejj, faktiskt :)
 Annars har jag stekt pannkakor, städat och vart på stan idag. Mamma öppnade dörren på morronen för att Ebba stod och krafsa på min dörr och mamma lyfte upp henne, så jag vakna :/. Det var drygt eftersom att klockan bara var typ halv nio!!!  :O Ah, iallafall, så jag gick upp en stund senare och öppnade kylen och såg inget jag kunde ha till frukost så jag tänkte "äh, what the hell" och gick och leta upp receptet på amerikanska pannkakor på internet (den enda  - och jag skojjar inte; jag kan inte ens koka ägg! - "maträtten" jag kan laga. Det tog ett tag men det var värt det :). 
 Sen tänkte jag gå och sätta mig vid TV:n men sen kom jag på vad mamma hade sagt innan hon gick: "Vi går inte på stan förns du har städat ditt rum" (det var inte så JÄTTESTÄDAT här faktiskt; you know me) så jag gick in och böjade städa (OCH kände mig otroligt duktig!) och en ganska lång stund senare var jag klar; lagom till mamma kom hem. Då gick vi ner på stan och kollade i typ tre affärer innan vi var tvungna att åka till dansen (jag köpte en macka på SUBWAY också - Chicken Teriyaki är goodaste!).
 Nu ska jag förmodligen äta lite av LIDL-shokladen från igår och sen så måste jag SPELA (när jag säger spela menar jag alltid piano, bara så att folk vet.) ... Orka ... (a)

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0