söndag.

 Hellooo alla, :)
Idag har jag träffat Jessica :D fast hon kom vid fyra istället för tidigt :/ .. Men vi hade JÄTTEKUL ! :D När hon kom bestämde vi oss för att gå ner på stan och köpa ansiktsmask (jag fick för mig att H&M stängde fem) men när vi kom ner var det stängt ! :( Då blev vi lite sura, men bestämde oss för att kolla om de hade det på Konsum (i stan), där vi skulle köpa grejer till picnicen imorrn... Men det fanns inga ansiktsmasker där så vi sket i det och köpte bara picnic-mat. Eller, mat och mat, det blev en stor flaska Schweppes citrus och en såndär Brownie som  är jättegod :). Så det var trevligt.
 På vägen hem blev jag sugen på glass så vi gick in på Hemköp och köpte en glass (nörkrokant in my ♥) och en liten Schweppes Caribez för ingen av oss hade smakat den, och vi undra hur den smaka.
 När vi kom hem tog vi på oss bikini och plockade ihop doftljus, tändstickor, duschkräm (för att få bubblor), våran lilla Schweppes och min barnmatsburk (jagvet, inte direkt mat för människor över 3 år men det är ju sååå gott !) på en bricka och sen gick vi ner i källaren, till bubbelbadet. Vi tappade upp badet och hällde i duschkrämen och när vi hade satt oss i satte vi igång bubblet; skummet steg FORT ! :D Älskar när man är helt omringad av bubbel :D Jessica var pain-in-the-ass-photografer (vanligtvis min uppgift) och tog nåra med blixt fast jag hatar det.
 Hon var tvungen att åka hem redan sju :( , det var elak , men vi hade iallafall kuuul. Tack Jessica att du gjorde min sista (!) dag av sommarlovet rolig !
 Ikväll ska man lägga sig tidigt; så man orkar upp imorrn. Det enda som får mig att gå är att träffa alla trevliga bruna människor man träffar igen! Jag har ingen väska att ha !! : / Det är dryygt ! Vill haaaa den där svarta !!.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0