onsdag

 > Imorse vaknade jag tre gånger; första gången av hemsk nästäppa, andra gången av emelies utbrott på mormor och tredje gången av samma orsak som första. När jag väl gick upp var nog klockan halv elva/elva... Då kände jag mig sådär riktigt matt, som man gör ibland. I kylskåpet fanns idag heller ingenting, så jag tog ett glas juice och satte mig vid TV:n. Det var nåt fult sommarlovsmorgon-program tror jag, och efter en stund bytte jag till att titta på Vänner istället. Tills mormor sa åt mig att komma och äta lunch.
 Vi fick spaghetti och köttfärssås, det var gott :) Mormor gör alltid god mat ! Aja, när jag kom upp iallafall, gjorde jag mig iordning och gick ner på stan. Där köpte jag ett nagellack, en klänning, godis, glass och vispgrädde (de två sistnämnda för att vi ska göra chokladsås ikväll :D). Klänningen var fin tycker jag; den var tyyyp brun och med smock upptill och så. I like :)
 Beställde biljetter igår , sååå glad :D. Längtar! Fast längtar först till september; kryssning WOHOO! :D



 Hejj, nu är jag tillbaka för att skriva lite till. Har precis ätit och ska väl kanske spela snart , har inte gjort det idag (fan!). Annars har jag väl suttit vid datorn hela eftermiddagen och kollat på halva Simpsons the movie (andra delen var "död" ! :/ ) och vart inne på lite andra hemsidor (bland annat hittat en massa saker på www.kyssjohanna.se ). Bilddagboken var dryg för den var under uppbyggnad men jag hitta på andra saker :) Aja , ska inte tråka ut er nå mer, för dagen :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0