onsdag

 Idaag har amanda varit glaad, hon träffade Hanna :) Det var mysigt <3 Vi träffade Elsa och Alva också, fast Alva åkte hem. Så Hanna, jag och Elsa roade oss emd att sitta och kolla i en gammal skolkatalog och kolla på saker Hanna gjorde när hon var typ 8 ^^, jättegulligt ! :D
 Jag var tvungen att ta bussen hem , det var elakt men jag dog inte, för jag prata med Jessica i tfn :) och när jag kom hem skulle jag äta köttfärssås och spagetti, blä,  och jag DÖR om jag inte får thaimat snart!! (de sa att jag skulle få det idag , igår, men de LJÖG :/)
 Nu sitter jag här och har tråkit, alla sover, jag är HUNGRIG (åt knappt kvällsmaten) och eftersom att jag har suttit vid datorn så himlans mycket den senaste tiden så har jag kollat igenom ALLA hemsidor som finns...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0