mätt.

 Nu tänkte jag bara skriva lite =)
Jo, mamma kom hem med klänningen och den var JÄTTEFIN =D och den passa perfekt till mina silvriga högklackade !!! Jag blev glaaad ...!
 Jag kom på att jag glömde skriva en sak typ häromdan. Jo, jag gjorde en sak som jag är MYCKET stolt över! Jag lagade min första riktiga maträtt !!!! =D Jag är sååå stolt över mig själv. Och dessutom; det blev ASBRA !! Det är roooligt att laga mat! När jag kan ska jag laga mat åt hela familjen !! =)
  När jag väl är inne på saker jag glömde berätta kan jag ju skriva om hur jag och Hanna kom på ett fiiint ord idag på engelskan. Jo; vi skulle skriva bra/dåliga egenskaper för t.ex. en lärare. Och då fanns det med "naughty" på listan. Då kom jag på att man kunde stava det på ett annat sätt: "Nårty" xD hahaha, det var vackert. Hanna och jag var allmänt hyper-flumm på engelskan (a). Jag sa till Hanna att öppna munnen och sen slog jag henne i ryggen för att kolla om det lät mer ^^. Det satt vi och skratta åt ett tag .... xD
  Nu är det fullt upp här hemma; mamma, pappa och Emelie håller på att packa (och jag sitter här och är otrooligt hjälpsam :b) och det är allmänt kaos med alla grejer. Men en sak känns BAJJS; imorrn på morronen måste jag säga hejdå till Emelie och träffar henne inte på aslänge!! ='( HUUU.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0