manndei :)

 Idag har det  vart sol :) Var med Bea i nåra timmar, vi var och bada på Framnäs, mys, och vi åt glass. Blev dock inte brun :(, hur lyckas jag egentligen ?! Aja, vi flydde hemåt när tre dryga fjortitjejer la sig precis vid oss. De kunde verkligen inte ha valt ett bättre ställe ?!
 När jag kom hem gjorde jag mig iordning och cykla till stationen där jag träffa pappa och tog tåget till sthlm (a). Han skulle byta sina skor till en annan strl och då hängde jag med, det var en sak jag ville titta på. 
 På tåget var det ca 146 grader och jag var vaaarm ! Särskilt eftersom att jag itne  hade druckit nåt på hela dan (bra gjort, amanda...) så höll jag på att  kvävas ... :/
När vi kom fram gick jag i lite olika affärer medan pappa gick till RS och sen träffades vi. Det är tur att jag är snabb när det gäller att gå i affärer, tåget hem gick en timme efter att vi kom dit. Jag gick i typ fem-sex affärer på typ en kvart, pappa var imponerad :b.
 SEn gick vi till stationen och funderade på nånting från Burger King (har aldrig ätit där) men bestämde oss för att ta en pizza-slize på Pizza Hut. Jag gick och köpte en BonAqua Silver också (det fruktade vattnet ^^), vilket jag inte ångrade på tågresan tillbaka, som var nästan lika varm som den dit...
 När jag kom hem var jag helt DÖD och låg  i soffan och åt mackor och tittade på ca åtta vänner-avsnitt :L ... Sen skulle de andra gå och lägga sig så då gick jag in hit och satte mig vid datorn (finns det nåt skönare än pyjamas? :) ), första gången för dagen faktiskt.
 ÅH, snart (på torsdag) är det DANS <3 , jag tror jag dör! Har saknat det så himlans mycket hela sommarn!!... Och träffa alla också :D typ smärtsamt roligt et kommer bli på torsdag :D:D:D:D:D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0