måndaag

 Idag började skolan : /. GUD, vad drygt; jag har inte sommarlov längre !! :'( Sommaren är sluuut ! :( Kommer sakna sommaren 2007  !!
 Aja; det som har hänt idag: Vi träffade våra nya mentorer, Kajsa och Olga. Hoppas de är bra... Sen hade vi picnic vid svartån och vi fick bästa vädret man kunde önska sig ! :D Vi solade lite också och sen kom jonte och efter ett tag bestämde vi oss för att gå lite på stan tillsammans med Elsas kompis Kattis. Vi fikade på A&M också, Jessica och jag skulle delA på en slush men den var AS-äcklig !! Uäek.
 Jessica hängde med mig hem från stan och vi hade köpt ansiktsmasker (och fotpeeling) idag istället för igår så då gjorde vi det medan vi kollade på Mr. Bean's semester. Den var dampig ... inte den bästa filmen jag har sett direkt xD
 Kvällen har tillbringats likadant som typ alla sommarlovskvällar; framför datorn... SÅÅ sugen på godis men jag har lovat mig själv att inte äta godis på annat än lördagar nu, när skolan har börjat...

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0