lördag

 Jag har fått en jacka idag :). Asså en billig från H&M men den var fiin... Sen har jag ju Elvine-jackan från förra året; den var INTE billig.... (a) Jag är nöjd; det är ju dessutom jättebra att ha två. Så kan man variera sig lite ...
 Sen var jag och mamma på stan också, och köpte lite pennor och sånt. Och mamma köpte en kjol som hon ska ha på kryssningen.
 Snart ska jag iväg till Daniel och ha "uppspelning"... Orka...


 Hejj, nu är jag hemma igen. Det var ganska drygt där eftersom att typ ingen (förutom pappa :b) prata med mig. Så mest satt jag och funderade allmänt över livet.. ^^ Boon (min balettlärare) var där :) för hennes son spelar för Daniel. 
 Jag hade iaf mina röda högklackade när vi gick dit; det var bra - jag har inte hunnit använda dem så mycket , jag tror bara typ en gång (  :(  ); på Emelies student. Kanske nån gång mer men iallafall. De ska med på kryssningen (y)... Men mina relativt nya silvriga högklackade har jag BESTÄMT att jag måste använda GANSKA ofta iallafall. Jag gillar dem jättemycket <3 !
 Jessica svarar inte på varken hemtelefonen eller mobilen :/ ... Och vi ska träffas imorrn !! :D Det blir roooooligt :D <3 
 IMORRN kan jag säga: "Imorrn börjar skolan!" (typisk amanda-kommentar, jagvet) och det VILL jag inte !!!! :( Plus att de jävlarna ändrade våra två bra dagar så nu är alla dagar PISSIGA !!!!
 Har inge mer att skriva nu såå; Hadebra :)
image5Här är jag i jackan (jagvet; inte direkt bra bild, men det var mörkt och jag måste ta kort med webcamen för min kamera är ju sönder, så det fick bli ganska nära. Men man ser lite hur den ser ut iallafall...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0