lördag

Hejj :)
 Nu sitter jag här framför datorn och har precis kommit hem från dansen. Vi gjorde en ny, jätterolig dans idag och imorrn ska vi visa upp det för folk som vill komma och titta. Vi ska dansa i två timmar innan alla kommer; gissa om vi kommer vara äckligt svettiga ?!
 Gick faktiskt inte på stan idag, fast det var tänkt. Jag fick inte tid, får väl göra det en annan dag.
 Har inte beställt biljetter än, men ska göra det sen :). Nu ska jag nog bara sitta här och ta det lugnt ett tag, med mitt godis :L. I bilen hem åt jag två citron-isglassar, de var gooda! Fast jag är ganska mätt nu... I väskan ligger också en stor chokladkaka (det var två stycken 200-grams i ett paket och de kostade bara tjugo kronor! Lidl, iofs, så den var inte världens godaste :b men jag var tvungen att köpa det innan dansen; jag glömde äta lunch innan - smart amanda). 
 Typ INGEN är hemma nu, eller Bea är det men henne träffar jag iallafall inte :( Det måste jag göra nån dag... Och förutom dansen har jag jättetråkigt...
 I natt kunde jag inte sova, det var asdrygt. Vid typ elva gick alla andra och la sig så jag tänkte att jag också kunde lägga mig tidigt för en gångs skull. Men det gick inte. Efter låång tid, slog jag på datorn och kollade lite. Vid kanske tolv / halv ett stängde jag av datorn (jag hade inget att göra) och jag gick och la mig igen. Men jag KUNDE verkligen inte sova! (Kanske berodde det på att jag har vart uppe till typ tre varje natt?) Jag tror att jag somna vid fyra / halv fem. Och sen vakna jag vid elva... Och kunde inte somna om : /. Så jag satte mig och kolla på vänner med en macka och ett glas juice i handen.
 Jag blir glad för en sak: Vagabond har äntligen gjort sin hemsida så att man kan titta på alla skorna <3. Det har jag väntat på läänge!


Kommentarer
Postat av: jessica

haw<3
men hallå, vagabond har ju haft hemsida länge ju!:O<33

2007-08-13 @ 14:32:06
URL: http://jjjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0