lördag ! :D - NITTON

Heej =)
 Det är bara nitton dagar kvar..! Det är ju sjuukt lite ! Och en sak är inte bra, jag har inte beställt bikinitoppen än (en svartvit mönstrad bandeau från H&M , den är på rea :D , har letat efter den hela sommarn och jag veet att jag inte behöver en bikini till men I like it !!) så jag läär ju göra det typ snart... Då kan jag ju passa på att köpa den fina koftan därifrån och ett baslinne. Fast blää; trettifem öre på kortet ! : /  Aja, MoP kanske kan "sponsra" lite (a)...
 Jag var iallafall på stan med Jessica idag och hittade ett par ankelboots som jag kunde ha !! :D Jag blev jätteglad !  Det var lite dåligt att de inte var i skinn men jag mena, de var ju billiga; ca 400 har jag för mig, och då kan man ju köpa ett par andra också :D Plus att jag har kvar stövlarna som jag köpte för två år sen (i 37, som mamma och pappa tänkte att jag skulle växa i, men fötterna har inte växt sen dess, så de är asstora :b) och de är faktiskt ganska fina :) .. Typ kamelfärgade med "ludd" upptill, fin modell. De har hållt sig bra också, särskilt som jag inte använde dem förra året (då jag gick runt i mina converse hela vintern) så jag ska nog springa ner i källaren och hämta dem när jag har skrivit färdigt :). Typiskt mig ...


Kommentarer
Postat av: Lotte

Så du hittade min kommentar? Trodde bara det var jag som läste/skrev kommentarerna där,haha :) American Apparel ligger på Götgatan 36 (o jag inte minns fel) inne i Stockholm). Det är bara ta tunnelbanan till slussen :)

2007-08-26 @ 19:05:27
URL: http://lottes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0