kom ihåg: Gå på känslan !

Nu tänker jag skriva lite till, jag har iofs inget att berätta men jag har verkligen INGET att göra....
 Aja, var på "piano-upprop" där jag träffa Gustav :) och fick en ganska bra tid. Tog lite tid eftersom att det hela var ganska oorganiserat och pappa satt och tjata om sin jäkla fotboll om han ville kolla på. Jag förklarade vad jag tyckte om fotboll, och jag tror att det var det Gustav satt och småflinade lite åt (a)....
 Nu efter har jag kollat lite på tv, Simpsons var det enda som var på tv : / ... Fast jag fick vila lite iallafall. Ska nog gå och lägga mig tidigt för en gångs skull, det är ju så smärtsamt att gå upp.... Och jag vet, jag tänker så varje dag men iallafall !! Det blir typ ett varje kväll, och det är det "tidiga". Men idag satsar jag på elva..!
 Gjorde Emelie en tjänst igår, som nu gör att (eftersom att den väskan jag fick var billigare än den jag trodde att jag skulle köpa) Emelie ska köpa en present åt mig !! :D Jag tycker att det är roligare att få en present (Emelie har bra smak) än att få typ pengar eller att man kollar ut nåt och går med typ... Förutom om det är nått dyyrt (a).
 Jag kom på en sak; jag har inte sett en miljon saker som jag vill ha !! :O Det är VÄLDIGT otypiskt mig.. Hehe, jagvet, det låter inte jättebra men iallafall ! Men en DÅLIG sak är att jag bet av ALLA naglarna idag :( Jag som har vart så duktig och slutat !! Jessica kommer att bli assur... Jag med förresten.
 Imorrn ska jag ta bort stygnen från min rygg! Det blir skönt. Är lite drygt att ha dem där. och fult (a) Sen ska jag väl bara gå i skolan och jaa... juste det är torsdag då! Ojj, tiden går FORT ! Sen kanske typ gå lite på stan och så.       
 Vi har kommit på att vi är ganska typ "pratar om allt och alla". Vi KAN bara inte låta bli. Venne varför :b. Vi skulle klara oss i fem minuter typ...
 Det FINASTE hände ju idag på matten; VÄRSTA flashback ! :D Jo; Anders Svensson kom in i klassrummet och typ väntade ett tag på att alla skulle va tysta. Och så plötsligt skriker han "Anton!!" som bara HAN kan !!!! PRECIS som dååååå :D:D:D:D:D:D:D Vi fick VÄRLDENS skrattanfall ...!!! Det gillade inte Anders, dock....
 En annan snygg sak som hände idag, hände på lunchen. Vi satt och snacka lite allmänt och så, och Hanna klagade på sin kropp *otippat*. Aja, efter ett tag så fick jag reda på att Hanna tycker att mina ben är "smala och äckliga", tack Hanna ^^ ... 
 Okejj, nu kommer jag VERKLIGEN inte på nåt mer att skriva så HADEBRAALLTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0