glass med kolasås

18 dagar kvar tills skolan börjar! :O Jag borde börja utnyttja att det är lov på ett bra sätt, men jag orkar inte. Det enda jag gör är att sitta vid datorn och lyssna på musik och äta godis, eller glass med kolasås (sån som jag trodde var äcklig men kom på att den var god. Längtar inte tills den tar slut "/) . När det är skola och man gör det är det lyx, men nu är det bara ovärt slöseri med tid. Jag har absolut inget att göra och jag orkar inte ta mig upp ur stolen och ringa nån. Saknar Fjätervålen med Hanna och släkten. Saknar Jessica också, jättemycket, fast det bara var en vecka sen sist. 
 Pappa väckte mig TIDIGT imorse för att skänka halva vinsten på en trisslott till mig (emelie fick andra halvan). Vinsten var 50kr x 10, 250 spänn var väl behövda men ändå. Jag menar, visst, jag är glad att jag fick det men somna tre i natt och behövde min morgonsömn. Pengarna fanns ju kvar två timmar senare.
 Jag längtar till tisdag, då jag träffar Jessica igen. Och till lördag då jag åker till Sthlm. Igen. Men det finns ungefär 10000 saker jag vill ha vilket är drygt eftersom att jag dessutom måste ha pengar i Barcelona och resten av städerna på kryssningen. Plus att jag tror att jag är pank. Skit.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0