fredag

 Hejj alla :)
Idag har jag vart på stan lite och kollat och sen sovit lite och dansat!! <3 Det var kul fast jag vart JÄTTE-svettig (liksom alla andra)... Men det gjorde inget :L vi hade så rolgt.
 IMORRN ska vi beställa biljetter till Winnerbäck-konserten!!! :D :D :D Jag blir helt lycklig i hjärtat :D LÄÄNGTAR redan (a)...
 Mamma kommer förmodlign inte ifrån jobbet i tid imorrn så det blir gå på stan med pappa istället :) Hoppas han gillar skorna (a). Det är dans imorrn också och då ska vi börja med en ny koreografi :) Vi har jobbat på två; en som Emma har gjort och en som man har gjort själv+en kompis'. Jag och Ellinor jobbar tillsammans, och jag troor att jag kan det ;) ...

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0