fredag

 Imorse vaknade jag tidigt, halvtio ungefär. Sen vid tio ringde Bea och vi prata en stund, det var trevligt. Nu skulle jag egentlligen städa, men att koncentrera mig på såna saker är praktiskt taget omöjliga för mig, jag slutar alltid efter fem minuter och börjar göra något annat istället. Som t.ex. när jag ska packa, och inte heller har så mycket tid på mig kan jag (om jag ska packa ner en kortlek) börja sortera korten istället. Jag kan inte rå för det, och om jag väl har börjat måste jag göra klart. Det känns lite ovärt.
  På stan ska jag förmodligen råka gå förbi Friis & Company och beundra väskan som jag vill ha. Jag önskar att jag inte hade haft slut på pengar typ, annars skulle jag ha köpt den. Den är svart  och JÄTTEFIN! ♥ De har också ett jättefint skärp där, som jag vill ha... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0