<3

  Nu ska jag nog snart sova; måste få min nattsömn eftersom att vi förmodligen åker vid åtta/halvnio imorrn. Känner att jag måste vara utvilad för en shoppingdag i stockhlm... Jag ska gå med pappa och han är oftast väldigt generös av sig, hoppas han är det imorrn också... :)
 Jag hoppas att jag hittar något av dom sakerna jag har skrivt upp på min lista ( :"vill ha i höst") men jag vet iaf att jag kommer att köpa den där fina college-tröjan från Gul & Blå, som jag hitta när jag var där för drygt en vecka sen, den är fin :) 
 Jag hoppas att det går JÄTTEBRA för hanna imorrn i hennes tävling!!! <3 Hon ska slå rekordet då , tycker jag! "LLLLLyyyyyccccckkkkkaaaaa     tttttiiiiillllllllll     !!!!!"  :)

 Nu orkar jag inte skriva mer så PUSS&gonatt 

   ♥    






image2Sååå snygga byxor, chanels RW-kollektion.... 



Kommentarer
Postat av: hanus mobile

mössan var ju skitfin!
(letar inspiration, (aaaaa))

2007-08-03 @ 22:02:03
Postat av: ghani

det ska gå bäst, jag ska slå alla rekord :D

2007-08-03 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0