23 augusti - tjugoen

 Heejj :)
Känner mig mycket gladare nu än innan på dan.. Så skönt att få ur sig saker tycker jag ..!
 Eftermiddagen har väl spenderats framför datorn, lyssnandes på musik (bl a ekkoleg, hide and seek, dunka mig gul och blå och lollipop - älska !). Morgondagen känns faktiskt inte så hemsk, vi har fyra lektioner varav en av dem är mentorstid och det är ju knappt nått. Sen SO tror jag och det är väl lite tråkigt men helt okej för tillfället. Efter lunchen har vi matte (vilket är tråkigt, men funkar, man räknar ju bara, behöver inte göra nåt plus att det är Hannas och min ultimata flumm-timme (a) hittar alltid nåt kul at skratta åt) och sen svenska (vilket nog är det roligaste på dagen. hoppas vi ska göra nåt kul). Sen blir det stan med Hanna och Jessica :D    SÅ... inte så jätte-jobbig dag :)
 Imorrn kommer mammiga hem :D , det känns som JÄTTE-länge sen hon va hemma !! :( Då ska hon få se min nya väska ... :L
 Vill gå och lägga mig fast orkar inte (a)... Alltså , jag vet inte varför men det är typiskt mig... Asdrygt, jag VILL inte vakna alldeles för sent på morronen !!


Kommentarer
Postat av: jessica

skönta att du tycker det:D

2007-08-25 @ 23:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0