22 augusti - tjugotvå dagar kvar

Om nån undrar vad jag äknar ner till, så är det kryssningen... För det ska bli sååå kul ! :D Båten har typ massa våningar och lite olika saker; gym, solarium (om det skulle bli dåligt väder (a) HOPPAS INTE !!), minigolf, bar och typ hundra andra saker. Ska bli såå kul ! :)
 Va på staan idag, köpte en väska !! :D Fast inte den där, jag hitta en ännu finare!! Den var grå och relativt stor och jättesöt! Och jag är glad att jag inte köpte den svarta innan, då hade jag ju inte kunnat köpa den här. Om jag hade mycket pengar skulle jag iofs köpa den svarta också ... (a)
 Annars var dagen som typ alla andra dagar kommer att bli framöver. Onsdagar är iochförsig den tråkigaste dagen i veckan... En sak är bra kom jag på; inte ondag igen på en vecka!! :D
 Imorron blir det hemkunskap, ska bli lite intressant... Och bra för mig, som är heeelt okunnig om mat o.d.. Plus att det är (förmodligen) ett relativt "lätt" ämne, alltså inte så krävande mentalt och det är bra eftersom att förmiddagen är tråkig.
 Ska äta nu, sen ska jag iväg till Kulturskolan; nåt upprop för min nya lärare... PUSSpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0