21 augusti - tjugotree dagar kvar

Snart är det onsdag.
 Har inte så mycket att skriva idag, har haft typ första dan, "mentorsdag", och det var lite halvdrygt, eller asså; det kändes som att vi inte gjorde nåt utan mest typ fyllde ut tiden...  Aja, pressa ner tre pyttipanna-tärningar och dog nästan; tur att de nya mentorerna bjöd oss på kladdkaka och grädde :D
 När man kom hem "stekte" (?) mormor våfflor åt mig och jag åt dem med glass och sylt :) GET-gott. Resten av eftermiddan tillbringade jag framför tv:n (a). Måste utnyttja min fritid...
 Ska btw köpa väskan imorrn, tror jag, Lyckades tjäna lite pengar iallafall. Ochjag gjorde Emelie en tjänst också, som jag fick "belöning" för både av pappa och Emelie, NOW I GOT MONEY :D:D:D (fast förmodligen inte så länge till.)

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0